План роботи на 2020-2021 навчальний рік
Долинського КЗДО « Мрія»
з організації інклюзивного навчання
«Усім дітям рівний доступ до якісної дошкільної освіти»
№ |
Зміст роботи |
Термін проведення |
1 |
Опрацювання нормативних документів з питань інклюзивного навчання : - Закону України «Про освіту», «Про дошкільну освіту»; - Постанови КМУ №545 від 12.07.2015 р. «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр»; - наказу МОН України від 06.02.2018 року №104\52 «Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах»; - наказу МОН від 08.06.2018 року №609 «Про затвердження Примірного положення команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі середньої та дошкільної освіти» |
Протягом року |
2 |
Оновити банк даних закладу про дітей з особливими освітніми потребами та дітей з інвалідністю |
Вересень |
3 |
«Офіційний вісник» : ознайомлення з нормативно-правовою базою з організації інклюзивного навчання |
Вересень |
4 |
Батьківський порадник «Психологічна допомога батькам дітей з особливими освітніми потребами» |
Січень-березень |
5 |
Доповнити інформаційний дайджест «Кодекс інклюзії» |
Жовтень |
6 |
Консультація для педагогів «Створення безбар׳єрного середовища в навчанні дітей» |
Листопад |
7 |
Педагогічний калейдоскоп «Дитячий колектив – основа формування соціальної компетентності дошкільника з особливими освітніми потребами» |
Грудень |
8 |
Проблемна бесіда : Адаптація в середовище дітей з особливими освітніми потребами» |
Січень |
9 |
Синтез думок «Фізичний розвиток дітей з особливими освітніми потребами» |
Березень |
10 |
Година спілкування : «Чарівну силу музики –дітям щодня» |
Жовтень |
11 |
Педагогічна скринька «Кроки в організації інклюзивної практики» |
Січень |
12 |
Семінар-практикум педагогічних знахідок «Поділись надбаннями» |
Травень |
План
роботи команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами Долинського КЗДО « Мрія»
2020-2021 навчальний рік
Мета: забезпечення кожного вихованця психолог-педагогічним супроводом, що сприятиме фізичній, психологічній та морально-правовій безпеці дітей з особливими освітніми потребами .
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1 |
1.1.Опрацювання нормативно-законодавчих актів щодо функціонування інклюзивних груп , організація освітнього процесу дітей з особливими освітніми проблемами. 1.2 Ознайомлення з планом роботи команди на 2019-2020 навчальний рік. 1.3.Аналіз стану здоров׳я дітей , що прийшли до ЗДО вперше. 1.4.Обговорення результативності роботи в інклюзивних групах в 201-219 н.р. 1.5. Розроблення плану оздоровчо –профілактичних заходів щодо медичного супроводу дітей |
Протягом року
Вересень
Вересень
Вересень
Протягом вересня
|
Члени команди
|
2 |
2.1.Складання індивідуально програми розвитку дитини, індивідуальних освітніх програм для дітей інклюзивних групи відповідно до нозологій. 2.2Обговорення можливостей корекційної роботи з дітьми |
До 1 жовтня |
Члени команди |
3 |
Перегляд та коригування ІПР |
Листопад Лютий Травень |
Члени команди
|
4 |
4.1.Консуьтативна робота з батьками дитини з ООП. 4.2.Моніторинг виконання ІПР. 4.3. Підсумки роботи команди у 2019-200 навчальному році. |
Протягом року
Січень, травень Травень |
Члени команди
|
Тематика засідань команди
психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами
на 2020 -2021 н.р.
№ засідання |
Зміст роботи |
Відповідальні |
1 засідання Вересень
|
1.Опрацюванння нормативно-законодавчих актів щодо функціонування інклюзивних груп. 2.Ознайомлення з планом роботи команди інклюзивного супроводу. 3.Встановлення контакту між усіма учасниками супроводу дитини , визначення обсягу роботи та послідовності всього процесу. 4.Обговорення результатів моніторингу фізичного стану дітей , що прийшли вперше до ЗДО. 5.Обговорення результатів обстеження рівня розвитку дітей інклюзивних груп за 2018-2019 навчальний рік. 6.Розробення та затвердження індивідуальних програм розвитку ІПР дітей з особливими освітніми потребами та узгодження її з батьків . |
Постійні учасники команди супроводу |
2 засідання Жовтень |
1.Обговорення можливостей корекційно-розвивальної роботи з дітьми. 2.Надання рекомендацій педагогам щодо організації освітнього процесу в інклюзивних групах. 3.Інформування батьків про особливості побудови освітнього процесу в інклюзивних групах та надання рекомендацій щодо виховання дітей у сім’ях. |
Постійні учасники команди супроводу |
3 засідання Грудень |
1.Ознайомлення з результатами психолого-медико-педагогічної діагностики. 2.Аналіз досягнень розвитку дітей , визначення , наскільки ефективною є ІПР, внесення корективів та доповнень в ІПР. 3.Обговорення діяльності учасників освітнього процесу щодо сумісних дій у корекційно-розвивальній роботі. 4.Взаємний обмін інформацією з батьками щодо ефективності розвитку дітей |
Постійні учасники команди супроводу |
4 засідання Травень |
1.Ознайомлення з результатами психолого-медико-педагогічної діагностики . 2. Аналіз досягнень розвитку дітей, визначення наскільки ефективною є ІПР. 3.Взаємний обмін інформацією з батьками щодо ефективносі роботи з дітьми з особливими освітніми потребами . |
Постійні учасники команди супроводу |
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com