План роботи  на 2020-2021 навчальний рік

Долинського КЗДО « Мрія»

з організації  інклюзивного навчання

 «Усім дітям рівний доступ до якісної дошкільної освіти»

 

                          Зміст   роботи

      Термін проведення

1

Опрацювання нормативних документів з питань інклюзивного навчання :

-         Закону України «Про освіту», «Про дошкільну освіту»;

-         Постанови КМУ №545 від 12.07.2015 р. «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр»;

-         наказу МОН України від 06.02.2018 року №104\52 «Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп  у дошкільних навчальних закладах»;

-         наказу МОН від 08.06.2018 року №609 «Про затвердження Примірного положення команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі середньої та дошкільної освіти»

Протягом року

2

Оновити банк даних закладу про дітей з особливими освітніми потребами та дітей з інвалідністю

Вересень

3

«Офіційний вісник» : ознайомлення з нормативно-правовою базою  з  організації інклюзивного навчання

Вересень

4

Батьківський порадник «Психологічна допомога батькам дітей з особливими освітніми потребами»

Січень-березень

5

Доповнити інформаційний дайджест «Кодекс інклюзії»

Жовтень

6

Консультація для педагогів «Створення безбар׳єрного середовища в навчанні дітей»

Листопад

7

Педагогічний калейдоскоп «Дитячий колектив – основа формування соціальної компетентності дошкільника з особливими освітніми потребами»

Грудень

8

Проблемна бесіда : Адаптація  в середовище дітей з особливими освітніми потребами»

Січень

9

Синтез думок «Фізичний розвиток дітей з особливими освітніми потребами»

Березень

10

Година спілкування : «Чарівну силу музики –дітям щодня»

Жовтень

11

Педагогічна скринька «Кроки в організації інклюзивної практики»

Січень

12

Семінар-практикум педагогічних знахідок «Поділись надбаннями»

Травень

 

 


План

роботи команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами Долинського КЗДО « Мрія»

2020-2021 навчальний рік

 

Мета:  забезпечення кожного вихованця  психолог-педагогічним супроводом, що сприятиме фізичній, психологічній та морально-правовій безпеці дітей з особливими освітніми потребами .

       Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

1

1.1.Опрацювання нормативно-законодавчих актів щодо функціонування інклюзивних груп , організація освітнього процесу дітей  з особливими освітніми проблемами.

1.2 Ознайомлення з планом роботи команди на 2019-2020 навчальний рік.

1.3.Аналіз стану здоров׳я дітей , що прийшли до ЗДО  вперше.

1.4.Обговорення результативності  роботи  в інклюзивних групах в 201-219 н.р.

1.5. Розроблення плану оздоровчо –профілактичних заходів щодо медичного супроводу дітей

Протягом року

 

 

 

 

 

Вересень

 

 

Вересень

 

Вересень

 

 

Протягом вересня

 

 

Члени команди

 

2

2.1.Складання індивідуально програми розвитку дитини, індивідуальних освітніх програм для дітей інклюзивних групи відповідно до нозологій.

2.2Обговорення можливостей корекційної роботи з дітьми

До 1 жовтня

Члени команди

3

Перегляд та коригування ІПР

Листопад

Лютий

Травень

Члени команди

 

4

4.1.Консуьтативна  робота з батьками дитини з ООП.

4.2.Моніторинг виконання ІПР.

4.3. Підсумки роботи команди у 2019-200 навчальному році.

Протягом року

 

Січень, травень

Травень

Члени команди

 

 

 


Тематика засідань команди

 психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми  потребами

на 2020 -2021 н.р.

 

№ засідання

                    Зміст роботи

Відповідальні

1 засідання

Вересень

 

1.Опрацюванння нормативно-законодавчих актів щодо функціонування інклюзивних груп.

2.Ознайомлення з планом роботи команди інклюзивного супроводу.

3.Встановлення контакту між усіма учасниками супроводу дитини , визначення обсягу роботи та послідовності всього процесу.

4.Обговорення результатів моніторингу фізичного стану дітей , що прийшли вперше до ЗДО.

5.Обговорення результатів обстеження рівня розвитку дітей інклюзивних груп за 2018-2019  навчальний рік.

6.Розробення та затвердження індивідуальних програм розвитку ІПР дітей з особливими освітніми потребами та узгодження її з батьків .

 Постійні учасники команди супроводу

2 засідання Жовтень

1.Обговорення можливостей корекційно-розвивальної роботи з дітьми.

2.Надання рекомендацій педагогам щодо організації освітнього процесу  в інклюзивних групах.

3.Інформування батьків про особливості побудови освітнього процесу в інклюзивних групах та надання рекомендацій щодо виховання дітей у сім’ях.

Постійні учасники команди супроводу

3 засідання

Грудень

1.Ознайомлення з результатами психолого-медико-педагогічної діагностики.

2.Аналіз досягнень розвитку дітей , визначення , наскільки ефективною є ІПР, внесення корективів та доповнень в ІПР.

3.Обговорення діяльності учасників освітнього процесу щодо сумісних дій у корекційно-розвивальній роботі.

4.Взаємний обмін інформацією з батьками щодо ефективності розвитку дітей

Постійні учасники команди супроводу

   

4 засідання

Травень

1.Ознайомлення з результатами психолого-медико-педагогічної діагностики .

2. Аналіз досягнень розвитку дітей, визначення наскільки ефективною є ІПР.

3.Взаємний обмін інформацією з батьками щодо ефективносі роботи з дітьми з особливими освітніми потребами .

Постійні учасники команди супроводу